Vår webbplats hanterar kakor

Statistik

Vi använder också Google analytics GS4 för att kunna utvärdera, utveckla och optimera vår hemsida, allt för att du som besökare ska kunna uppleva den så bra som möjligt. Vi använder inga unika personuppgifter och lagrar inga sådana. Den primära statistiken vi använder är besöksantalet och hur besökare på webbplatsen har hittat till oss ex via Instagram eller Google.

NAMN

_ga

_gat

_gid

UTFÄRDARE

TYP

HTTP

UPPHÖR

2 år

1 dag

Så nekar du lagring av kakor

Vissa kakor är alltid obligatoriska när du besöker en webbplats. Detta för att bilder ska kunna visas i din webbläserare etc. men många kakor kan du själv välja att stänga av.Om du inte vill tillåta kakor kan du ändra inställningarna i din webbläsare. Antingen så att webbläsaren automatiskt nekar till lagring av kakor, eller så att du för varje webbplats får möjlighet att avgöra om kakor skall tillåtas eller inte. I din webbläsare finns också möjlighet att radera kakor som lagrats tidigare. Se din webbläsares hjälpavsnitt om du är osäker hur du gör dessa inställningar.

Frågor?

Har du frågor om vår intergritetspolicy för besök på vår webbplats är du välkommen att kontakta vår Kommunikatör. Du hittar kontaktuppgifter här.